2014. március 13., csütörtök

Japán 1.rész

  Eltelt két hét,magyarul: indulás Japánba.Ha jól tudom akkor egy szigetre megyünk.A hely már eleve veszélyes a vulkánkitörésektől és a földrengésektől. (mi van földrajz óra?Nem, akkor ennyit a szigetről) Ezt az utat már mindenki várta.A repülőn Nelli és Evelin mellett ültem...előttünk pedig Norbi,Ottó és Bendegúz ült.A fiúk előtti ülőhelyen négy hely volt...ami annyit tesz,hogy oda fészkeltek a gráciák. Dina volt az ablaknál,utána Mirtill,Laura és Eszter.Az út csöndesen telt,míg Eszter az új díva fel nem sikított.Mr. D. tanár úr egyből odafutott,hogy mi a gond.
-Kiposztolták twitter-re,hogy Tokióba a Swarc áruházban leárazás van.-mondta sikítozva Eszter. (hogy miért nem vették be előbb maguk közé?!Hozzájuk való) A tanár egy lenéző tekintettel és egy nagy sóhajjal tovább is állt.Több órán keresztül a gépen gubbasztottunk és arra vártunk,hogy végre leszálljunk a reptéren.A repülőn mélyen olvastam,míg Nelli oldalba nem lökött.És a szemével az előttem ülő fiúra nézett.
-Csak,hogy végre idefigyelsz.Ennyire tetszik a könyv?-kérdezte Benő vagyis az előttem ülő fiú. :)
-Őőő...igen.Mizu?Várod már a leszállást?-kérdeztem mosolyogva. (hogyhogy hozzám szólt?)
-Nagyon várom,állítólag Tokióba lesz a szállás.-mondta derült arccal és visszafordult a helyére.Ezután csak annyit hallottam,hogy Laura gyors megfordul és azt mondja Bendegúznak:-Szivi,eljössz velem megnézni a várost? A választ már nem hallottam mivel újra belemerültem az olvasásba.
  Megérkeztünk!A szállásra busszal mentünk...miközben buszoztunk,mindenki az ablakon át tekintgette a város szebb negyedeit.Volt egy híd,ami elválasztott minket a belvárostól.A szobákat felosztottuk, én a két legjobb barátnőmmel kerültem egy szobába+Kittivel.A másik szobában Eszterék voltak...A lakhelyhez közel volt egy park és mikor kipakoltunk oda mehettünk át.Én fülhallgatóval a fülemben sétáltam át a parkon.Gyönyörű természeti értéke volt a helynek.Azok a fák...valami varázslatosak voltak.Csak a szél fújt egy pöppecskét.Épp azon gondolkodtam,hogy miért is ilyen kedves Bendegúz?!És miért áll velem szóba!?A tanakodásomban szakítottak meg barátnőim,kik arra kértek,hogy menjünk vissza...
 Lily :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése